Gick bättre på slutet

Ja "mätaren" funkade så taxameterguden Frasse måste hört min bön. 2.a delen av dagen blev helt ok. Bra turer, gråa kunder o ren bil. Loggade in 1500, 1501 plingar det till i taxametern. Jisses det är ju en skitbra tur ser jag, men det ser skumt ut. Inte några privatare som beställer en sån resa tänker jag o ringer TC. (taxicenrtralen) Nej såklart den turen ska köras på avtal, avtaltaxan suger jämfört med vamliga taxan, well bara o köra den turen, missar flygturerna inställer för denna. Jag är inne i ett sånt oturstim nu. Väntar jag i centrum för o få en tur till flyget och man ser att det finns turer tillbaka från flyget så har det hela denna vecka ringt en tjomme som ska åka ca 1km och man missar att få kunder till flyget så man får åka tom till flyget. nåja det bör ju släppa snart. Dagskassan va OK iaf.
Nu är det bara att ladda om. Klockan ringer 0345 första hämtningen har jag 0500 i skogen. 0530 3 personer till flyget.  slut för idag!!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0