HELG!!!

Blir 2 inlägg idag!! ja som rubriken lyder så är det helg och inte vilken helg som helst!!! LÖNEHELG!! Bäste helgen för oss förare som kör på procentlön!!!! Jobbar 21-05 båda idag och imorgon. Ska köra Volvo denna helgen klart den bästa taxibilen enligt mig, och denna jag ska köra i helgen är riktigt fin/bra, alltid renstädad,tvättat går fint japp det är min favoritbil i flottan. De senaste dagarna har jag styrt en Skoda superb, inget fel i den. Skön o köra ovanligt bra med plats i den bilen. Jag är ca 2 meter lång, då kan ni tänka er hur långt bak jag sitter då MEN en 2 meter lång person får plats bakom mig med benutrymme till övers!!!! helt sjukt bra.....lite limokännsla över att sitta i baksätet i Skodan. Men jag föredrar VOLVO!!! Bra säten, hyffsat bränsleförbrukning för sin storlek OCH pulskabel som fabriken monterar....stort plus då det blir ett jävla projekt att riva hela jävla bilen annars.
Är ensam hemma. Frugan är på jobbet och livet är på dagis. Har en underbar fru som ställer upp för att jag ska få optimal sovtid inför kvällen... Pulat lite hemma med tvätt o städning för när jag väl fick sova länge vaknade jag 0900....skitsamma upp o fixa hemma så slipper frugan göra det....då blir hon glad och när chefen är glad är alla glada hemma! :)
Återkommer på Söndag och skriver om vilka bravader som skett i helgen då!!!
Föresten......har 2 st läsare...inte dåligt.
Slå det Blondinbella!!!

Kommentarer
Postat av: Felix

kul med taxiblogg och följa ert arbete

2011-01-28 @ 15:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0