Jävla strulmorgon!!!!

0400 Ringde klockan, upp o sätta på kaffe och fixa en macka, gillar att sitta ensam på morgonen o filura. Synd bara att tidningen intet hunnit komma så man kunde läsa den. 0420 går jag till fönstret och startar värmaren, man vill ju ha varm bil när man sätter sig. Så långt allt skitbra. 1 turen går till flyget. 2 personer som ska delbetala. Taxametern har krånglat i denna bil förut, så jag kör delbetalning på båda för ifall det ska krångla. det funkar bra!! nu måste man avsluta resan så centralen vet att man är ledig för nya uppdrag........VArningsruta kommer upp på skärmen....jaha bara o stänga av PCn tänkte jag o gjorde det, efter en stund trycker jag på den igen.....inget händer(ska tilläggas att jag är sämst på elektronikprylar) så jag stänger av PCn igen o måste trycka ut turen genom lilla mätaren, det funkar BRA!!. sen på med PCn den funkar också nu. Börjar då köra hem igen. Allt funkar som det ska tills man är tillbaka på flyget igen. Denna gången fuckar sig PCn innan jag ska betala(pointen lägger av när PCn inte funkar) så jag måste göra en bomkörning på 450kr hatar verkligen o göra bomkörningar. sen stänga av o på PCn för att sedan ta betalt allt detta medans kunderna sitter i bilen o suckar och stönar o undrar vad fan är det för kille som sitter där framme.... så när klockan blir 10 känns det som en befrielse. Tvätta bil, fylla på spolarvätska och nu rast till 15,00 då man går på igen till 20,00 må taxameterguden Frasse vara på bättre humör då!!
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0